Sigmovo sušenkobraní 2016

18. ledna 2016 v 18:54 | Xerodoth Sigmius |  Sometimes
Někdy mám nutkání projevit trochu lidskosti a ocenit existenci určitých bytostí v tomto vesmíru.


I když to není přesně rok od posledního Sušenkobraní, přece jenom to spáchám teď. Protože nějaké dodržování přesně stanovených termínů a tradic mi prostě a jednoduše smrdí. Takže je to tu znovu. Vecpu svou sušenku lidem, kteří se o ni neprosili (ne tak docela) a poukážu na to, že v Existenci jsou skupiny bytostí, které mám v podstatě rád a nemám nutkání je zavraždit. Chápu, že v rámci coolové vlny bych měl buďto nadatlovat vlastní předsevzetí na tenhle rok, nebo napsat článek, proč je kravina určování cílů na jeden oběh kolem slunce. Osobně mám asi jen jeden hlavní cíl: Nechcípnout. To ostatní mi nepřijde tak podstatné. Takže bych měl pravděpodobně začít.


(Upozorňuji, že pozření této sušenky může způsobovat zažívací potíže završené exitem)

První dvě sušenky zůstávají prakticky neměnné. Jen tento rok bych je chtěl poněkud rozšířit. Minule platila pouze v rámci blogu, tentokráte bych ji chtěl rozšířit po celé síti.
Takže první je těm, které sleduji. Je jedno na jaké sociální síti. Od minula se počet lidí, které potají či veřejně stalkuji, dost rozšířil. Takže tohle je pro vás. Předpokládám, že spousta lidí, kteří nemají potuchy o mé prachbídné existenci, se zítra ráno vzbudí s cookiestickou myšlenkou, která přišla kdoví odkud. Uchovejte si ji jako důkaz toho, že někde na téhle malé planetě existuje exot, kterého jste oslnili. A že je to co říct.
Druhá je tedy logicky těm, co sledují mé výlevy, ať už jsou jakékoliv. Fakt si toho cením. A byl bych potěšen, kdyby ti, co se s tou úchylkou (protože sledování Sigmy by se z psychologického hlediska nedalo považovat za normální... ale normalita je relativní, takže... em, jindy, jindy) tají, vyšli na světlo (jelikož když vidím ve statistice, že mi jeden člověk vystalkoval blog až k jeho původu a bez jediného komentáře podle domény nemám nejmenší tušení, kdo to je, mám z toho neklidný spaní). Je mi jedno, jestli mne tiše nenávidíte. Sušenka je vaše. Vytiskněte si ji a vylepte. Kamkoliv.

Třetí sušenka je všem, kteří věří, ale necpou svou myšlenku druhým. Uznají, že se mohou mýlit, diskutují o tom. Protože tohle je věc, který si fakt doceňuju. Je mi vážně jedno, jakou máte víru. Ale čeho je moc, toho je příliš. Těžká ortodoxnost je zvěrstvo. Věříte, ale ne slepě. Tato sušenka se nevztahuje pouze na náboženství. Na jakoukoliv ideologii. Zůstaňte, jací jste. Nebo ne. Kdo jsem, abych vám tohle přikazoval. V tuto sušenku můžete věřit, i když je dost pravděpodobné, že možná neexistuje a její činy nejsou takové, jak tvrdí prastaré svitky. Jediné, čeho by mohla docílit, je naivní pokus o překonání barikád mezi náboženstvími. Dost naivní, že?

Čtvrtá sušenka je filozofům. Proč zrovna vám, ptáte se? Jaký to má smysl? Dá se to nějak využít? Může v ní být skryta hlubší myšlenka? A právě proto vám ji uděluji. Abyste o ní přemýšleli. A také proto, že býváte nedoceněni. Každá myšlenka je důležitá, i když se to tak zdát nemusí. Ale opatrně. Protože právě vy jste majiteli nejsilnějšího zbrojního arzenálu, který byl vesmírem kdy komu udělen (zdravím, militaristé!). A většina z vás si to bohůmžel ani neuvědomuje. Prosím vás, abyste se svými myšlenkami nakládali moudře. Stejně jako s touto sušenkou. Díky.

Pátá putuje k lidem, kteří mají talent, ale nejsou doceněni. A to mne opravdu rmoutí. Možná je to společností. Možná jste tu příliš pozdě/brzy, abyste se svým uměním udělali díru do světa. Ale nevzdávejte to, protože každé zboží má svého kupce. Brzy se objeví někdo, komu se zavděčíte... a kdo ví. Nemusíte mou sušenku doceňovat. Ale dělám to proto, abyste věděli, že je tu vždycky někdo, kdo bude na vaší straně. Co je důležité, je zvolit si cílovou skupinu. Nikdy se nezavděčíte všem, to je první, co si musíte uvědomit. Vlastně druhá. Nejdřív musíte objevit, kdo jste vy.

Šestá cookie je manuálně pracujícímu lidu. Ó, ano, Všemocný Sigma si na vás vzpomněl a rozhodl se vás podarovat! Chvalme ho. Ne. Není to jen kvůli nějakému znamení solidarity, sentimentu nebo něčemu takovému. Je to proto, že jsem jedním z vás. Je mi jasné, že z jedné sušenky se nenajíte a účty vám to nezaplatí. Takže ji třeba hoďte do misky v předsíni pod klíče. Bude tam, jako jedna z mála životních jistot.

Sedmá je pro kavárenské povaleče a kofeinoholiky. Protože co jinýho se hodí ke kafi než pořádná sušenka. Tu mojí ale nejezte. Bylo by vám blbě. Fakt, věřte mi. Spíš si kupte vlastní a... pokračujte v povalování, datlování pofidérních článků, pokud (jako já právě teď) se vyvalujete někde sami, nebo řešíte nějaké sociálně-politické kdesicosi v intelektuální skupině. Ale nepřežeňte to s tím kafem. Jen pro jistotu. A nezapomeňte na normální vodu ke kafi. Vim, o čem mluvim.

Osmá sušenka putuje těm, kteří i po své smrti nepokojně bloudí. Použijte ji jako úplatek pro Převozníka. Pokud opravdu chcete vědět, co je dál. Jen vás musím upozornit, že je to jednosměrná jízdenka.

Devátá sušenka je pro ty, co odmítli úplně dospět. To musím ocenit, protože je to fakt ultimátně těžký. Racionalita vás táhne ke dnu, z nebes padají balvany povinností a důležitostí, ale vy si i přes to všechno dokážete zachovat dětský optimismus, fantazii a lehkou naivitu. Dávám vám ji, protože mám dojem, že jsem v tomhle úkolu sám selhal. Co s ní uděláte, to ponechám čistě na vás. Třeba ji použijte jako vesmírnou loď. Myslím, že nadsvětelnou rychlost ještě snese.

Desátá je těm, kteří pořád klikají na "Je mi to buřt, chci sušenku" v mé blogové anketě. Já teda chápu, že bych měl do výběru zadat pouze konkrétní odpovědi, ale nemůžu si pomoct. Takže tady je a můžete si s ní třeba vytřít... prach na poličce. Jo. A nemyslete si, že ji dostanete i příští rok. Protože vám musí vydržet do konce života.

Tak pravil Sigma.
 

4 lidé ohodnotili tento článek.

Komentáře

1 Sakura Minamino / Tweedledee Sakura Minamino / Tweedledee | E-mail | Web | 18. ledna 2016 v 19:23 | Reagovat

*chroust chroust* Děkuji pěkně.

2 Egoped Egoped | E-mail | Web | 18. ledna 2016 v 20:57 | Reagovat

Dobrou chuť, pokud zrovna obědváte!

3 Xerodoth Sigmius Xerodoth Sigmius | E-mail | Web | 18. ledna 2016 v 21:11 | Reagovat

[1]: Nemáš za... proboha, ty to snad vážně jíš? No, nemůžu říct, že jsem tě nevaroval.

4 all-is-magic all-is-magic | E-mail | Web | 18. ledna 2016 v 21:45 | Reagovat

Super nápad... A děkuji za sušenku... devátou :D (*doufám že je vegan :DD)

5 stuprum stuprum | Web | 19. ledna 2016 v 0:05 | Reagovat

Všechny chutnají sigmovsky, ale ta osmá má pachuť starých lodí a rybiny. :)

6 Guizmo Guizmo | Web | 19. ledna 2016 v 0:24 | Reagovat

Chci všechny! 8-O

7 Sakura Minamino / Tweedledee Sakura Minamino / Tweedledee | E-mail | Web | 19. ledna 2016 v 8:35 | Reagovat

[3]: Ještě pořád žiju, tak co.

8 Lowri Lowri | E-mail | Web | 19. ledna 2016 v 10:56 | Reagovat

Sigmova sušenka! Jaká pocta!
Jíst je ovšem pro jistotu nebudu. :D

9 Silwiniel Silwiniel | Web | 19. ledna 2016 v 12:08 | Reagovat

Od minula mám pořád jednu sušenku, ale jestli dobře počítám, tak teď jsem jich dostala pět! :D Jsem šťastná! Vypadá to, že ze Sigmi se stává lidumil a sušenkodárce :D Že by ses až tak zvrhnul?

10 Xerodoth Sigmius Xerodoth Sigmius | E-mail | Web | 19. ledna 2016 v 12:31 | Reagovat

[6]: Jsou to sušenky, ne pokémoni. Nehledě na to, že kvůli jedné musíš nejdřív umřít :D

[8]: To je chytrá volba :D

[9]: Hele, Džil, moc si nezvykej, brzo mě zase určitě něco pořádně vytočí a sebemenší víra v lidstvo zase vysublimuje. :D

11 Ainowa Ainowa | Web | 20. ledna 2016 v 18:20 | Reagovat

Díky, díky. Na varování ti tak trochu kašlu a dám si tu sušenku ke kafi. A kdybych se dlouho neozvala...

12 Nějaká ufounka Nějaká ufounka | E-mail | Web | 24. ledna 2016 v 20:35 | Reagovat

Použiju sušenku jako banner odkazující na tenhle blog. Tenhle vesmír je naprosto boží.

13 Arme Arme | 27. ledna 2016 v 21:18 | Reagovat

S radostí si beru čtyři sušenky a teprve teď mizím do archivu blogu. Je to dostatečně hipsta, doufám.
(A sušenka snad veganská.)

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama